zondag 13 mei 2012

Tijgerprint en Chocomania

Hoi,

Afgelopen week heb ik nieuwe cupcakes gemaakt, wilde een tijgerprintje proberen in combinatie met een afrikaans medallion.





















Daarnaast heb ik me gewaagd aan Hi hat cupcakes, en van mijn ouders heb ik het boek Rudolph's Cupcakes gekregen en uit dat boek heb ik de witte chocolade cupcake gemaakt maar iets aangepast door Italiaanse Meringue botercreme te gebruiken als topping in plaats van banketbakkersroom.


                   



Hi Hat cupcakes, zijn cupcakes waarvan de topping bestaat uit zelfgemaakte marshmellow creme waarna het gedipt word in vloeibare chocolade.
Persoonlijk hou ik zelf niet van chocolade maar ik kan je verzekeren dat deze heeerlijk smaakten.


xoxo                                  





1 opmerking:

  1. He Anch,

    Wat leuk dat je dit eigen bedrijfje bent begonnen! Ik wens je veel succes.

    XX Steph

    BeantwoordenVerwijderen